sâmbătă, 15 ianuarie 2011

pentru ca parea o afacere buna....

pentru ca parea o afacere buna....

Am urmat trend-ul pietei, am cautat personal calificat, sau pe care dupa anumita instruire, sa poata sa execute asemenea lucrari, la nivelul de calitate impus pentru asemenea lucrari, dar nu a fost atata de simplu, de fiecare data au fost probleme, asa se intampla intr-o piata instabila ca a noastra, probleme de toate genurile, ba probleme cu personalul calificat ( si eventual responsabil), ba probleme cu clientii - care doreau lucrari tot mai complexe, dar tot mai ieftine, ba probleme cu furnizorii - preturile pentru materia prima cresteau intr-o luna cat altele intr-un an!

Cu toate aceste probleme de zi cu zi, a fost necesar sa ne specializam tot mai serios in acest domeniu daca doream sa ramanem in piata. Asa am ajuns sa facem lucrari cu grad mare de complexitate si sa mergem pe o nisa mai putin exploatata, aceea a lucrarilor personalizate. Lucru pe care nu il faceau multe firme, majoritatea limitandu-se la a executa lucrari relativ simple, piata fiind extrem de "aglomerata" pe aceasta nisa. Dar cine nu ar vrea sa castige usor anumite sume de bani?

Candva nici nu ne gandeam sa executam lucrari din inox in combinatie cu lemn masiv sau cu sticla, eventual cu lemn masiv curbat, parea parca ceva dintr-o alta lume. Dar fiind foarte motivati si increzatori in perspectiva unei asemenea afaceri, am cautat variante, am testat si am aplicat variante constructive pe care alte firme le ocoleau, noi le faceam in mod constant. Acest lucru ne-a ajutat sa facem primi pasi seriosi intr-o perioada de criza severa in domeniul constructiilor. Pana cand..........ne-am trezit cu o problema (veche de altfel !) forta de munca specializata! .............

Greu, nu gluma....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu